web analytics
 

Branded

7

Sovint és una bona opció deixar refredar les primeres impressions, madurar les pel·lícules i tornar-les a afrontar amb la calma que dóna la distància. Més de mig any més tard vaig considerar que seria un bon moment de tornar a afrontar Branded, una de les pel·lícules que esperava amb més ganes el passat festival de Sitges i que més em van acabar decebent. I és que una pel·lícula és tant el que ens ofereix com el que ens fa pensar que ens pot oferir, és en el balanç entre aquestes dues entrades i en el pes que donem a cada una d’elles que n’acabem fent una valoració que mai pot ser plenament objectiva.

Per Branded, una pel·lícula irònicament centrada en el món de la publicitat, la publicitat enganyosa que eren els seus tràilers i cartells em van impedir en un primer moment de gaudir plenament de la seva aposta atrevida. Amb el cap més fred, repetiria fil per randa el que en vaig dir en calent. Tornaria a fer-ne notar les seves flaqueses i derives narratives, però evitaria plenament de permetre que la seva trama deslligada fos el que portés el pes d’una història que no només és visualment fascinant (tot i que bastant menys del que se’ns promet) sinó que aporta idees prou interessants sobre la societat empresarial en la qual ens ha tocat viure.

No Comments

Post a Comment